مطالب علمی- ورزشی- طنز


اميدوار رضايي روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: يكي از شرط هاي باشگاه استقلال براي حاميان مالي اين است كه در ابتدا 10 تا 20 ميليارد ريال به باشگاه بپردازند و پس از آن به طور رسمي به عنوان حامي مالي باشگاه معرفي شوند و فعاليت خود را آغاز كنند.

وي تصريح كرد: در صورتي كه اين شرط محقق نشود مجبوريم حامي مالي را تغيير دهيم.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال با ابراز گلايه از افرادي كه اين باشگاه به آنها به عنوان حاميان مالي اعتماد كرد اما وقت باشگاه را بدون حاصل شدن نتيجه گرفتند افزود: متاسفانه اين موضوع سبب هدر رفتن وقت باشگاه استقلال و فرصت سوزي شد.

رضايي با قدرداني از اعضاي كادرفني و بازيكنان استقلال كه قرارداد خود را بدون دريافت حتي يك ريال ثبت كردند اظهار داشت:برخي بازيكنان ليگ برتري با حضور در باشگاه، مذاكراتي نيز براي پيوستن به استقلال انجام دادند اما با توجه به اينكه باشگاه اعتبار مالي براي پرداخت به آنان نداشت به ديگر تيم هاي ليگ برتري رفتند و 30 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را در ابتدا دريافت كردند.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال با بيان اينكه مشكلات مالي اين باشگاه به امسال يا پارسال مربوط نمي شود افزود: اين مشكلات هميشه وجود داشته اما خوشحاليم كه امسال با درايت مديريت باشگاه، تيم استقلال به خوبي شكل گرفت.

رضايي اظهار اميدواري كرد كه مشكلات مالي استقلال با پيگيري هاي مستمر علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال برطرف و قول هايي كه به بازيكنان تيم داده شده است هر چه سريعتر عملي شود.

وي با بيان اينكه برخي از اعضاي هيات مديره پيشنهاد كاهش تعداد اعضاي هيات مديره به 3 نفر را به محمد عباسي وزير ورزش و جوانان ارايه كرده اند تصريح كرد: تصميم گيري در اين خصوص بر عهده عباسي است و همه اعضاي مديره نيز در انتظار اعلام نظر وزير ورزش و جوانان هستند.

رضايي در خصوص وضعيت پيوستن جواد نكونام به تيم استقلال گفت: معاون باشگاه و سرمربي تيم پيگير اين موضوع هستند، هر چند تيم استقلال اكنون چند بازيكن همچون جواد نكونام دارد اما اميدواريم كاپيتان تيم ملي نيز به جمع آبي پوشان اضافه شود و از اين بابت خوشحال شويم.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال با بيان اينكه نبايد حاشيه وارد اين تيم شود افزود: استقلال بر اساس هدف سرمربي و خواست هيات مديره براي قهرماني در آسيا بسته شده است كه اميدواريم بستر لازم از نظر مالي نيز فراهم شود و با حمايت هاي وزارت ورزش و جوانان بتوانيم به هدف مورد نظر دست يابيم.

تيم فوتبال استقلال تهران ساعت 22 و 15 دقيقه امشب (جمعه) در نخستين ديدار خود در دوازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم آلومينيوم هرمزگان است.

سازمان ليگ فدراسيون فوتبال ساعت برگزاري اين ديدار را ابتدا 20 و 45 دقيقه جمعه اعلام كرد و سپس به ساعت 22 تغيير داد، ساعت برگزاري اين ديدار مجددا به 22 و 15 دقيقه تغيير كرد اين در حالي است كه احتمال تغيير مجدد ساعت برگزاري اين ديدار از سوي سازمان ليگ به 22 و 30 دقيقه نيز مي رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com